Pasiak

Paski. Najpierw były na mundurkach marynarzy we Francji, którzy dzięki nim byli lepiej widoczni na tle morza i nieba. Na początku XX wie...

Paski. Najpierw były na mundurkach marynarzy we Francji, którzy dzięki nim byli lepiej widoczni na tle morza i nieba. Na początku XX wieku zyskały też popularność na lądzie. Coco Chanel pojawiając się w pasiastej bluzce, zapoczątkowała całą tę marynarską modę. 

O paskach powstała nawet książka... Badania przecież można prowadzić nad wszystkim... Napisał ją Michel Pastoureau i nazywa się "Diabelska materia. Historia pasków i tkanin w paski". 
Ja je w swojej szafie mam od dawna (przed tym całym bumem na nie) w postaci przeróżnej. I zorientowałam się, że jeszcze ich tutaj nie było! 
Są jak dla mnie ponadczasowe - tak jak styl Coco. Zazwyczaj łączę je z czymś nieeleganckim - tak jak na poniższych zdjęciach. Chyba że postanawiam założyć kieckę w paski na jakieś poważniejsze wyjście, wtedy wskakuję w czarne szpilki, delikatna bransoletka i na tym koniec dodatków.

Tym razem postanowiłam dodać jednak trochę koloru...
Nogi mam posiniaczone, całe pogryzione przez komary... Sexy na maksa! :)

Zobacz też

18 komentarze

  1. Twoja figura jest stworzona do takich sukienek i pasków.
    Wyglądasz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te paski wyglądają świetnie na niej :)

      Usuń
  2. torebeczka i buciki są prześliczne! Całość bardzo fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam podobną sukienkę :)) wiesz co jest dobre na komary ? olejek waniliowy, ten do ciasta :) nie gryzą po nim dziady, testowałam na bibie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepadam za jego zapachem, ale chyba na Off Festival wysmaruję się nim, bo umrę! :D

      Usuń
  4. bardzo fajne zdjęcia ;) ale z Ciebie chudzinka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. chic and comfy :)
    thanks for visiting and commenting on my blog

    http://elarmariodelanena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. wow Ruda, ja znów nie mogę się napatrzeć na Twoje nogi! I figura, wow,wow, wow! :D
    Sukienka jest mega, bardzo mi się podoba, i gdybym była młodsza i miała TAKĄ figurę to bodaj bym już leciała do sklepu( czy innego allegro ;) ) by dokonać zakupu.
    A tak w ogóle to paski są spoko i to jest fajne, że nigdy nie wyjdą z mody. Zawsze są na czasie, czy tu cienkie, czy grube ;), ale są!
    Bardzo bardzo też podobają mi się dodatki, lubię takie synchro ;) w kolorze.
    ostatnie zdjęcie- mój faworyt!! wymiatasz!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, dzięki! :)
      Młodsza?! Błagam Cię! Stara dupa się odezwała:P Ja się powoli do trzydziechy zbliżam i mam zamiar wiecznie ubierać się, jak chcę, kulosy trzeba pokazywać, póki jakieś żylaki nie wyskoczą i inne schorzenia ;) I uważam, że w takiej kiecy wyglądałabyś super, nie doceniasz swej figury!!!

      Usuń
    2. no i prawidłowe podejście masz!!! :D ( też takie miałam kiedyś hehe, ale właśnie moje kulosy mocno ożylakowane, no i coś ostatnio sflaczałam jakoś :P, co prawda do 40 jeszcze 5 lat, ale jędrność już nie ta co kiedyś. ale tak to jest, jak się człowiek zasiedzi i d... nie rusza wcale). Mini lubię na maksa, ale najlepiej jesienią i zimą hehe, bo wtedy rajtasy zasłaniają wszystkie niedoskonałości. Tak więc pozostaje mi zachwycać się takimi laskami jak Wy i se wzdychać z zachwytu do monitora :D .

      Usuń
    3. Toż Ty wyglądasz jak dwudziecha!!!! I zachwycam to ja się Twoimi zdjęciami, o!!!! (też coś wrzeszczę:D).
      Też wolę jesienią i zimą, bo można kolorowe rajtuzy nosić i nie przejmować się bladością, która uwidacznia wszelakie żylska ;)
      Polecam bieganie, ja zaczęłam, coby choć trochę się ruszać, bo nie robiłam NIC - oprócz jedzenia słodyczy:D

      Usuń
  7. bardzo lubię paski
    świetna torebka

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie wyglądasz Ruda Frelu! :)) ja też nogi całe zgryzione, ale oj tam!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna sukienka, zapraszamy na bloga którego również prowadzimy wspólnie z koleżanką :) www.sramczysikam.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię takie lekkie paseczkowe sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja uwielbiam wszelkie pasiaki, super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie Pani wygląda, pięknie!
    Dodaje do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń

No naskrob coś gryfnego, naskrob! Nie wstydź się tak.

Instagram